چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم؟

 

با کمک ابزارهای تحلیل سئو در سایت، می توان مشکلات سئو را در سایت پیدا و اصلاح کرد و سایت را توسعه داد. امروزه تشخیص نحوه عملکرد الگوریتم گوگل بسیار پیچیده شده است و حتی برخی از سئوکاران حرفه ای نیز در تشخیص نحوه ی عملکرد آن ها دچار مشکل شده اند.چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم؟

اما این نکته که الگوریتم های گوگل به گونه ای عمل می کنند که بیشترین ارتباط میان واژه ی جستجو شده و سایت های به نمایش درآمده در نتایج جستجو وجود داشته باشد، در بین همه ی سئوکاران به توافق رسیده است.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک


امروزه یکی از مشکلات اصلی جذب از طریق محتوا، دیده نشدن و عدم توجه کافی مخاطبان به آن بوده و این موضوع می‌تواند تمام تلاش یک تیم بازاریابی را تحت تاثیر قرار دهد. با پیشرفت علم بازاریابی محتوا و تکنولوژی های‌ ساخت محتوا، شیوه‌های نوینی برای تولید محتوا ایجاد شده که نمونه آن موشن گرافیک است.ساخت موشن گرافیک

موشن گرافیک درواقع هنری نوپا بر پایه تصاویر و صداگذاری بوده و در صورت پردازش صحیح می‌تواند تاثیر گذاری بسیار خوبی داشته باشد.

مارکت پیما این بار با نگاه دقیق “بازاریابی” و سلیقه خاص بازار هدف، اقدام به تولید محتوا موشن گرافیک نموده و خدمات منحصر به فرد این حوزه را تقدیم متقاضیان گرامی می‌نماید. با ما همراه باشید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰
 

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

تولید محتوا برای سئوی سایت


در دنیای امروز تمامی کسب و کارها برای یک بازاریابی اینترنتی موفق به دنبال ایجاد یک سایت اینترنتی مناسب هستند. سایتی که بتواند در بازار رقابتی امروز، پروسه جذب مخاطب و اعتمادسازی را به خوبی انجام دهد. همان طور که می‌دانید طراحی ایده آل یک سایت به تنهایی لازمه موفقیت بازاریابی اینترنتی نبوده و مولفه‌های مختلفی نیز وجود دارند. یکی از فاکتورهای مهم در هر سایتی تولید محتوا و تطابق آن با الگوریتم جدید گوگل و موتورهای جستجوگر است. فاکتورهای زیادی در تولید محتوا برای سئوی سایت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.  


تولید محتوا برای سئوی سایت

 


تولید محتوای مناسب و با کیفیت، کلید موفقیت در رتبه بندی های موتورهای جست و جوگر است. بنابراین لازم است برای داشتن یک رتبه بندی خوب به هنگام تولید محتوا فاکتورهای زیر را رعایت کنید:

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰
 

Call to action یا CTA چیست؟

Call to action یا CTA چیست؟

 

Call to action یا CTA یک اصطلاح بازاریابی است که به طور گسترده در تبلیغات و فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد. Call to action  می‌تواند یک تصویر، یک متن و یا ترکیبی از این دو باشد، که هدف آن تشویق و ترغیب خوانندگان، شنوندگان و بینندگان برای انجام یک اقدام خاص مانند خرید، ثبت نام در یک خبرنامه، دانلود یک مطلب یا هر چیز دیگری باشد. یک CTA موثر به دنبال یک محتوای تبلیغاتی می آید و مشخص می‌کند که بازاریاب از مخاطبان چه چیزی را می‌خواهد که انجام دهند. Call to action در زبان فارسی به عنوان دکمه فرخوان، دعوت به عمل و … معنی شده است.

 

Call to action یا CTA چیست؟


محل قرار گیری call to action

 

محل قرار گیری CTA در یک متن بازاریابی بسیار مهم می باشد، CAT می تواند در هر جایی از محتوای تبلیغاتی یک ارتباط چاپی، در یک ایمیل، وب سایت، کتاب الکترونیکی، پست وبلاگ و یا در رسانه های اجتماعی آورده شود. معمول ترین مکان برای CTA در ابتدا و یا انتهای مطلب بوده که توجه مخاطبان را بیشتر جلب می‌کند، و از طرفی بهترین جایگاه برای آن بالای صفحه است چراکه خیلی از کاربران به پایین صفحه نمی‌روند. ناگفته نماند که محتوای تبلیغاتی می تواند بیش از چند CTA داشته باشد.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰
 

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

سئوی سایت و رتبه گیری در نتایج گوگل، بخش عظیمی از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می‌دهد. با توجه به بروزرسانی دائم الگوریتم موتورهای جستجوگر و البته افزایش آگاهی مخاطبان، استراتژی‌های راهبردی نیز مدام در حال تغییر بوده و بازاریابان دیجیتال حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که روش های قدیمی و بدون بروزرسانی، برای رقابت در این فضا، کارساز نیست. مهم ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که ” رقابت در نتایج گوگل کاملا به فضای رقابتی حوزه کلمات مربوطه بستگی داشته و اصول و تکنیک های رتبه گیری در یک حوزه، الزاما قابل تعمیم به دیگر حوزه ها نخواهد بود. با ما همراه باشید…

 

 

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

 

 

برای رتبه گیری در جستجوی کلمات “راهبرد اجرایی ثابت است”

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰
 

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است؟

IGTV در اینستاگرام

در این مقاله، قصد داریم شما را با IGTV در اینستاگرام آشنا کنیم علاوه بر این، راهنمایی های لازم را برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی را بیان خواهیم کرد.، با ما همراه باشید.

 

 

IGTV در اینستاگرام

 


۱ – تنظیم کانال IGTV در اینستاگرام

  • چنار شاه