چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

  • ۰
  • ۰
 

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

تولید محتوا برای سئوی سایت


در دنیای امروز تمامی کسب و کارها برای یک بازاریابی اینترنتی موفق به دنبال ایجاد یک سایت اینترنتی مناسب هستند. سایتی که بتواند در بازار رقابتی امروز، پروسه جذب مخاطب و اعتمادسازی را به خوبی انجام دهد. همان طور که می‌دانید طراحی ایده آل یک سایت به تنهایی لازمه موفقیت بازاریابی اینترنتی نبوده و مولفه‌های مختلفی نیز وجود دارند. یکی از فاکتورهای مهم در هر سایتی تولید محتوا و تطابق آن با الگوریتم جدید گوگل و موتورهای جستجوگر است. فاکتورهای زیادی در تولید محتوا برای سئوی سایت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.  


تولید محتوا برای سئوی سایت

 


تولید محتوای مناسب و با کیفیت، کلید موفقیت در رتبه بندی های موتورهای جست و جوگر است. بنابراین لازم است برای داشتن یک رتبه بندی خوب به هنگام تولید محتوا فاکتورهای زیر را رعایت کنید:

  • طول محتوای مناسب
  • انتخاب مناسب و حرفه ای کلمات کلیدی
  • انتخاب بهترین عنوان برای محتوا
  • استفاده از تصاویر و ویدئو
  • انتخاب یک موضوع مناسب
  • استفاده مناسب از تگ ها
  • اصول قواعد و نگارشی به خوبی رعایت شوند تا خواننده بتواند با یک بار خواندن مطلب متوجه معنا ومفهوم آن شود
  • درباره یک موضوع چندین محتوا تولید کنید که از زوایای مختلف در مورد موضوع و اهمیت آن صحبت کند
  • به هیچ عنوان کپی برداری نکنید و سعی کنید مطالب را به زبانی جدید بیان کنید

 

 

از بین فاکتورهای مختلف برای تولید محتوا برای سئو سایت، که در بالا به مواردی از آن اشاره کردیم سه فاکتور اول به عنوان مهم ترین فاکتورها شناخته شده اند که باید به صورت حرفه ای به آنها توجه کرد. در ادامه توضیحات بیشتری در این مورد ارائه می دهیم.

 

سه فاکتور مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

 

از میان فاکتورهای مهم برای تولید محتوا در سئو سایت عنوان محتوا، کلمات کلیدی و طول محتوا به عنوان مهمترین فاکتورها شناخته شده اند که کمی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

عنوان محتوا

 

اولین گام در هنگام تولید محتوا، انتخاب عنوان مناسب و جذاب می باشد. سعی کنید برای انتخاب عنوان، جملات شما به صورت سوالی یا خبری باشد تا بتواند خواننده را به خواندن ترغیب کند. طول عنوان بهتر است که از ۵۰ کاراکتر بیشتر نباشد و حتما در عنوان از کلمه کلیدی استفاده کنید.

 

 

کلمات کلیدی

 

انتخاب مناسب کلمات کلیدی با توجه به موضوع شما علاوه بر افزایش بازدید سایت شما، باعث می شود که مخاطبان شما به درستی و ایده آل بودن سایت شما اطمینان پیدا کنند. برای تولید محتوای مناسب باید از کلمات کلیدی در نقاط مختلف سایت مانند عنوان، در توضیحات اولیه مقاله، در تگ ها، نام تصاویر و توضیحات آنها و دیگر قسمت های مقاله استفاده کنیم. چرا که بیشتر کاربران کلمات کلیدی را در موتورهای جست و جو گر، جستجو می کنند. و اگر شما به طور مناسب از آنها استفاده کرده باشید رتبه بهتری از نتایج گوگل به دست می آورید.

 

 

طول محتوا

 

همانطور که می دانید تولید محتوا نقش مهمی در جذب بازدیدکنندگان سایت شما دارد، اما سوالی که برای همه مخصوصا متخصصین سئو و بهینه سازی به هنگام تولید محتوا ایجاد می شود این است که طول محتوا باید چقدر باشد، این سوال پاسخ مشخص و یک کلمه ای ندارد بلکه پاسخ این سوال به دو موضوع بستگی دارد، اول اینکه مخاطبان اصلی شما چه کسانی هستند و دوم این که طول محتوا شما باید چقدر باشد تا بتواند توضیح کامل و جامع در مورد موضوع شما بدهد.

بعضی افراد عقیده دارند که محتوای با طول کمتر راحت تر توسط بازدید کننده درک و خوانده می شود، از طرفی موتورهای جستجو امتیاز بیش تری برای طول محتوای ۱۹۰۰کلمه ای در نظر گرفته اند. به طور کلی طول محتوا به موضوع شما بستگی دارد و باید دارای بهترین کیفیت باشد. و همه چیز را درباره موضوع به مخاطب منتقل کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی