چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

  • ۰
  • ۰

بهترین نرم‌افزار ساخت تیزر تبلیغاتی

 

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزرمحتواهای ویدیویی همیشه از اثرگذاترین‌ها در دنیای تبلیغات به شما می‌روند. از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا محتواهایی که در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و کانال‌های پخش ویدیو نظیر آپارات و یوتیوب، همگی نشان می‌دهند که تا چه حد یک محتوای ویدویی می‌تواند اثرگذار باشد.

بهره‌بری از نرم‌افزار ساخت تیزر در واقع بخشی از فرایند کار است که برای سر و شکل دادن به یک ویدیو خام استفاده می‌شود. برای یاد گیری کامل مهارت ساخت تیزر بهتر است در دوره ساخت تیزر شرکت کنید تا با کمک نرم افزار و تکنیک های آموزش تیزر حرفه ای بسازید.

با وجود دنیای فناوری، دست تولیدکنندگان تیزر تبلیغاتی باز شده تا با کمک امکاناتی که برنامه‌ها و نرم‌افزارهای ساخت تیزر به آن‌ها می‌دهد، خلاقیت خود را به کار بندند و به اهداف خود برسند. از این بین برخی نرم‌افزارهای تیزر قابلیت‌های گسترده‌ای در اختیار کاربر خود می‌گذارند و برخی برای یک کار سریع ساخته و پرداخته شده‌اند. برخی برای دستکتاپ هستند که مشخصاً توانایی‌های شما در خلق را به شدت افزایش می‌دهد و برخی در حد یک اپلیکیشن گوشی موبایل هستند. هرچند که برخی اپلیکیشن‌ها توانایی‌های قابل قبولی برای ادیت فیلم دارند و می‌توان به آن‌ها با عنوان نرم‌افزار تیزر یاد کرد.

تیزر چیست؟

نرم‌افزار ساخت تیزرتیزر در واقع محتوایی است که یک معرفی اجمالی از یک خدمات، محصول یا اثر در اختیار مخاطبین قرار دهد. جذابیت یک تیزر نقش مهمی در جلبِ‌ توجه بازی می‌کند. در این متن قصد داریم به چند نرم‌افزار ساخت تیزر اشاره‌ای داشته باشیم. برخی آنقدر سخت هستند که شاید استادی در آن‌ها به اندازه یک دوره لیسانس کار ببرد. دسته‌ای دیگر هم از همان ابتدا به شما توانایی‌های اولیه را می‌دهد که قابل توسعه باشد. گروهی نیز برای موبایل هستند و برای کی تیزر متبدی کاربرد دارند. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : چه تجهیزاتی برای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی لازم است ؟

نرم‌افزار ساخت تیزر قدرتمند ادوب افتر افکت Adobe After Effect

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراگر در حد مبتدی وارد دنیای تبلیغاتِ ویدیویی شده باشید، حتماً با این نرم‌افزار تیزر آشنایی داشته‌اید. اگر هم اهل ادیت ویدیو نباشید و سر و کارتان با عکس‌‌ها و طرح‌ها و در نتیجه دیگر عضوهای خانواده ادوبی Adobe یعنی فتوشاپ PS و ایلوسترایتور AI باشد، به هرحال چشم‌تان با دیگر اعضا هم آشنا شده است.

ادوبی افتر افکت می‌تواند یک نرم‌افزار تولید تیزر باشد. یک برنامه ایجاد ترکیب و انیمیشن است. علاوه بر سر و شکل دادن به یک تیزر ویدویی، کاربردهای متنوع دیگری نظیر ساختن موشن‌گرافی برای وب، تلویزیون و فیلم‌ها را دارد. با وجود قابلیت keyframe در این برنامه می‌توان اشیا، اشکال، لوگوها و طرح‌های کارتونی را به حرکت درآورد. از قابلیت‌های اساسی ادوبی افتر افکت می‌توان اشاره کرد به:

  1. افکت‌های واقعیت مجازی جالب توجه
  2. استفاده از طرح‌های گرافیکی
  3. خلق افکت‌های واقعیت مجازی
  4. ادیتور VR Comp
  5. ابزار Path
  6. پیش‌نویس‌های موشن گرافی
  7. ادیتور میانبر کیبورد مجازی
  8. منوی بسیار وسیع
  9. اضافه کردن حس و حال به اشکال، ماسک‌ها و ابزار براش
  10. سه بعدی کردن یک تصویر دو بعدی

البته برای کار کردن با این نرم‌افزار باید مهارت‌های لازم را کسب کنید. ولی در هر سطحی که باشید قادر هستید با آن شروع کنید و کم‌کم کارهای حرفه‌ای‌تر و خلاق‌تری را بسازید.

در حال حاضر شرکت هایی مانند طلوع فیلم با همراهی نیروها و افراد متخصص حاضر در آن ها به طور کامل به این نرم افزار ها مسلط هستند و انیمشن ها و جلوه های ویژه جذابی را با این ابزارها خلق می کنند. از نرم افزار افترافکت بسیار در ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می شود، که در این لینک میتوانید نمونه ویدئو های حرفه ای آن را تماشا کنید.

موسی خانزاده پور مدیرعامل شرکت طلوع فیلم معتقد است برای رسیدن به یک خروجی با کیفیت که دارای ویژوال و افترافکت است میبایست هماهنگی مناسبی بین تیم‌ خلاقیت و جلوه‌های ویژه برقرار باشد تا صرفا خروجی ما به کیفیت بصری و فنی کار منتهی نشود و درک و اثربخشی آن برای مخاطب دوچندان شود.

استفاده از HitFilm به عنوان نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزرنرم‌افزار hitFilm Pro یک ویرایشگر ویدیو همه‌کاره است. برخورداری از افکت‌های بصری و ترکیبات سه‌بعدی باعث شده تا برای فیلم‌سازان و هنرمندان موشن‌گرافی جذاب باشد. همچنین می‌تواند یک جایگزین درست و حسابی برای نرم‌افزار قدرتمند افترافکت باشد. از ویژگی‌های کلیدی این نرم‌افزار اشاره می‌توان کرد به:

  • پشتیبانی از نور، سایه و نقشه‌های محیطی برای خلق افکت‌ها و اشیا واقعی
  • بیش از 870 افکتِ بصری آماده برای اضافه کردن به لایه یا کلیپ
  • قابلیت اضافه کردن مدل‌های سه‌بعدی 3D برای دسترسی به عملگر تراکینگ
  • ویژگی‌های صوتی-بصری

این نرم‌افزار نیز برای حرفه‌ای‌ها است و افراد مبتدی نیازمند گذران دوره‌های آموزشی برای درک از رابط کاربری برنامه را دارند. در صورتی تسلط یک نرم‌افزار تیزر تمام عیار در دستان شما خواهد بود.

 

نرم‌افزار ساخت تیزر Fusion Studio 16

نرم‌افزار ساخت تیزر

نرم‌افزار ساخت تیزراین برنامه به طور ویژه برای کار با مدل‌های سه‌بعدی 3D، ساخت موشن‌گرافی، خلق واقعیت مجازی و بهره‌مندی از افکت‌های بصری طراحی شده است. معمولاً برای اضافه کردن افکت‌های بصری به تیزرهای تبلیغاتی استفاده می‌شود. این نرم‌افزار در فرایند پس از تولیدِ فیلم‌های ماندگاری چون Thor، سریال Lost و اثر شگفت‌انگیز Avatar به کار گرفته شده است. از ویژگی‌های کلیدی اشاره می‌توان کرد به:

  1. شتاب‌دهنده گرافیکی
  2. محیط کار 360 درجه پانورامیک برای ویرایش real-time خلق صحنه‌های واقعیت مجازی VR
  3. در صورت تسلط کار با آن بسیار روان است Fluid Workflow
  • ۰۱/۱۱/۱۱
  • چنار شاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی