چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


چطور کالاهایم را در سایت گروه بندی کنم؟

دسته بندی کردن کالاها اولین قدم برای نمایش کالاها در سایت است. مخصوصا اگر تعداد کالاهای شما زیاد باشند دسته بندی صحیح بسیار کمک می کند مشتری شما به سریع ترین شکل ممکن کالاهای شما را پیدا کند.

خوشبختانه سپهر روش های متنوعی برای دسته بندی ارائه می کند تا شما بتوانید کالاهای خود را از چندین نظر دسته بندی کنید. برای مثال اگر منوی دسته بندی دیجی کالا را در نظر بگیرید برای گوشی ها از نظر برند، نوع کاربری، سیستم عامل و ... لینک هایی برای دسترسی وجود دارد. تمامی این حالات و حتی فیلترهای بیشتری وجود دارند که با خیال راحت می توانید آنها را در فروشگاه ساز سپهر ایجاد کنید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰


تغییر میزبانی دامنه را چگونه انجام دهیم

جهت تغییر نیم سرورهای دامنه خود، ابتدا وارد پروفایل خود در سایت nic.ir شوید و در قسمت دامنه ها> دامنه های من، لاگین کنید.

 

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰


راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

​نماد اعتماد، علامتی است که به منزله ی جلب اعتماد بیشتر کاربران در خرید های اینترنتی از طرف وزارت صنعت ، معدن و تجارت صادر می شود. برای گرفتن این نماد باید به وب سایت مربوط به اینماد مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه نمایید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

چگونه یک دامنه ثبت کنم ؟

 برای ثبت یک دامنه می توانید از دو روش استفاده کنید :

1- می توانید در بخش تنظیمات > دامنه ها درخواست ثبت دامنه دهید تا کارشناسان ما جهت ثبت دامنه مورد نظرتان اقدام نمایند .

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

چگونه در سایتم عکس اضافه کنم؟


چرا باید تصاویر را فشرده کرد ؟

زمانی که قصد دارید در وب سایت خود عکسی بگذارید، اگر آن را از اینترنت دریافت کرده باشید سایز آن معمولا بصورت فشرده و با حجم کم است ولی اگر با دوربین های دیجیتال گرفته شده باشد معمولا حجم آن بسیار بالاست که این عکس برای محیط وب مناسب نمی باشد .

در فضای وب رزولوشن تصاویر باید 72 پیکسل بر اینج باشد. همچنین برای ابعاد عکس اگرچه هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی برای اینکه عکس های شما با کمترین حجم و بهترین ابعاد برای کاربر لود شود توصیه می کنیم ابعاد عکس ها از 900 پیکسل بزرگتر نباشد . چون معمولا ابعاد مانیتور ها 1000 پیکسل می باشد و بزرگتر از این مقدار باعث می شود قسمت هایی از عکس از صفحه خارج شود .

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

منظور از رایانش ابری چه تفاوتی با روش قدیمی خرید هاست و نصب نرم افزار دارد ؟

لیست مشکلات روش قدیمی و مزایای سیستم سپهر :

  • روش های قدیمی کند است: زیرا سایت شما روی یک هاست اشتراکی نصب می شود که منابع سیستم مثل پردازنده و رم بین صدها کاربر تقسیم شده است . در نتیجه در صورتی که یکی از این سایت ها بازدید بیشتری داشته باشد یا مشکلی (امنیتی یا نرم افزاری ) برایش پیش بیاید سرعت سایت شما هم به همان نسبت کم می شود .
  • اما رایانش ابری سریع است : در رایانش ابری اولا سرور شما اشتراکی نیست بلکه اختصاصی است .در واقع شما با یک سرور کار نمی کنید بلکه از شبکه ی سرور ها (ابرسرورها) استفاده می کنید . دوما اینکه منابع سیستم به صورت مدیریت شده در اختیار هر کاربر قرار می گیرد . این به این معنا است که هر سایت به اندازه ی حد مجاز از منابع استفاده می کند و در اصطلاح نمی تواند حق سایت دیگری را بگیرد . سوما به خاطر هوشمند بودن تقسیم منابع در صورت درخواست بیش از حد مجاز مشکل بررسی شده در صورتی که این افزایش ترافیک به خاطر مشکل امنیتی (مثل حمله ی dos ) باشد  جلوی آن گرفته می شود و در صورتی که طبیعی و واقعی باشد درخواست افزایش منابع سیستم برای مدیر ارسال می شود . مدیر به راحتی و بدون نیاز به تغییر سرور تنها با چند کلیک منابع بیشتری برای آن سایت فراهم می کند .
  • چنار شاه