چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

مهاجرت از هاست اشتراکی به سمت سرور مجازی و هر آن چیزی که باید در این مورد بدانید

 

 

بیشتر افراد حضور خود در دنیای آنلاین را با هاست اشتراکی آغاز می کنند. هر هاست اشتراکی کنترل پنلی را هم در اختیار افراد قرار می دهد.  محبوب ترین و پرکاربردترین کنترل پنل هایی که در هاست اشتراکی مورد استفاده قرار می گیرد سی پنل و دایرکت ادمین است. این ها رابط کاربری عالی دارند و کار با آن ها ساده و اسان است.  دیر یا زود سایت افراد رشد می کند و ممکن است برای بهبود شرایط  موجود، این افراد به گزینه های پیشرفته تری همچون سرور مجازی یا سرور اختصاصی نیاز داشته باشند.  زمانی که آن ها از هاست اشتراکی به سرور مجازی یا اختصاصی مهاجرت می کنند نمی دانند چه انتظاری باید داشته باشند و چه کاری باید انجام دهند. در این مقاله سعی می کنید کارهایی که در مورد مهاجرت از هاست اشتراکی به VPS نیاز است را با هم مرور کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم؟

ویژگی های بهترین سرور مجازی

 

 

سرور مجازی اختصاصی برای افرادی که به دنبال قدرت و انعطاف پذیری سرورهای اختصاصی هستند اما نمی توانند از عهده هزینه های بالای آن بر بیایند بسیار ایده آل است. VPS که به معنای سرور مجازی اختصاصی، توسط نرم افزارهایی ایجاد شده است که یک سرور فیزیکی واحد را به بخش های کوچک تر تقسیم می کند. هر کدام از این بخش ها به طور مستقل  به همراه سیستم عامل و اپلیکیشن های خود اجرا می شوند. نتیجه نهایی چنین تقسیم بندی، محیطی بسیار پایدار است که می تواند برای صاحبان سایت هایی که به دنبال گزینه های مطمئن تری نسبت به هاست اشتراکی هستند عالی باشد.  امروزه سرورهای مجازی به خاطر مزایایی که دارند بسیار محبوب شده اند.در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه انتخاب سرورهای مجازی صحبت کنیم. پس همراه وب ایده باشید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

 

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم؟

 

 

ایا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های PDF را در سایت وردپرسی خود آپلود کنید؟ وردپرس به شما اجازه می دهد فایل های PDF خود را به راحتی آپلود کنید و آن را برای دانلود در اختیار افراد قرار دهید. در این مقاله نحوه انجام اینکار را به شما نشان خواهیم داد.پس همراه وب ایده باشید.

  • چنار شاه
  • ۰
  • ۰

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

 

 

این روزها اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در میان افراد شناخته شده است. در حقیقت بر اساس گزارش های موجود، ۳۵ درصد از بزرگسالان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند. حالا این عدد را با  کاربرد ۲۴ درصدی توییتر مقایسه کنید.  ۳۸ درصد از کاربران چندین بار در روز اینستاگرام و اکانت خود را مورد بررسی قرار می دهند.  اما برای افرادی که قبلا هرگز از این پلتفرم استفاده نکرده اند یا آن هایی که می خواهند استفاده از این شبکه اجتماعی را به سطح پیشرفته تری ببرند، ترفندها و نکات ریزی وجود دارد که می تواند تجربه آن ها را بهبود ببخشد. در این مقاله قصد داریم به قابلیت های پنهان اینستاگرام اشاره کنیم و ببینیم چه مواردی را می توان در این شرایط به کار برد. پس همراه وب ایده باشید.

  • چنار شاه