چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

  • ۰
  • ۰

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

کاهش نرخ پرش سایت

 

قطعا برایتان پیش آمده که موضوعی را در گوگل جستجو کنید و با انبوهی از نتایج مرتبط با موضوع مورد نظرتان،  بر خورد کرده اید. سپس چند وب سایت را باز کرده و بخش عمده آن ها را بدون صرف زمان و با چند ثانیه مرور ، بسته و به سراغ نتایج بعدی می روید. به این عمل، پرش سایت می گویند. البته وارد شدن به صفحه دیگری از وب سایت را نیز پرش سایت می گویند.

5 راهکار برای کاهش نرخ پرش سایت

توجه هر چه بیشتر  و به کار گیری راهکار های کاهش نرخ پرش سایت می تواند راندمان وب شما را افزایش دهد. زیرا موتور های جستجو با تحلیل آمار پرش  سایت شما متوجه می شوند که کارکرد وب تان، مورد پسند کاربران هست یا خیر. زیرا موتورهای جستجو به دنبال بازدهی بالای کارکرد خود هستند. وقتی آمار پرش سایت بالا برود بدین معناست که به احتمال زیاد موضوع پرداخته شده با مطلبی که جستجو شده همخوانی ندارد که بیننده آن سایت را ترک کرده است.

حال به بررسی ۵ راهکار برای کاهش نرخ پرش سایت می پردازیم.

 

 


 محتوای جستجوی کاربر با موضوع در وب سایت شما یکی باشد.

 

یکی از بهترین راهکار ها برای کاهش نرخ پرش سایت، اهمیت دادن به محتوای سایت است. زمانی که کاربر، موضوعی را جستجو می کند، در مرحله اول به محتوای نمایش داده شده دقت می کند. اگر همان مطلبی که در جستجویش بود را ببیند، قطعا زمان بیشتری را برای مشاهده صرف می کند. اما بخش عمده سایت هایی که از پرش بالایی برخوردار هستند، به این موضوع توجهی ندارند.

 

راه حل: در محتوای صفحات سایت خود دقیقا به موضوع مورد نظر کاربر بپردازید. بررسی کلیدواژه ها (key words) به شما در این راه کمک شایانی می کند.

 

 

از فضای ساده و خلوت برای طراحی سایت استفاده کنید

 

توجه بالا به طراحی سایت برای جذب حداکثری سلیقه بیننده بسیار مؤثر است. طراحی ساده یعنی از پیچیدگی های طراحی که بیننده را از موضوع اصلی منحرف می سازد پرهیز کنید. نکته مهم دیگر، این است که طراحی باید خلوت باشد. زیرا استفاده از عناصر بصری در تعداد زیاد، باعث تشویش خاطر کاربر می گردد.


فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت


سرعت لود سایت شما

 

البته هموطنان ایرانی بواسطه سرعت کم اینترنت، انسان هایی صبور و با تحمل بالا هستند! اما بخش عمده پرش ها، هنگامی است که بیننده زمان زیادی برای لود و کامل شدن صفحه سایت شما می گذراد. هر چه سایت ساده و سبکتر و در عین حال کارآمدتر باشد، جذب بیننده بالاتر می رود.

 

باز شدن صفحه به صورت کامل در مرورگر ها

شاید سخت ترین موضوع مورد بررسی، توجه به باز شده صفحه در مرورگرهاست. هر چه سایت شما در مرورگر های کامپیوتر و موبایل قابل دسترسی و واضح تر باشد بهتر است و نرخ پرس کمتری خواهید داشت. به این منظور لازم است سایت شما از طراحی (responsive) بهره مند باشد. کلیه منو ها، دکمه ها و فرم ها بایستی برای نمایش در گوشی موبایل و تبلت نیز بهینه و سازگار شده باشند.

 

حواس پرتی ها را حذف کنید

 

برای خلوت تر کردن ظاهر سایت و جلب توجه کاربر به مطالب اصلی، خیلی از موارد اضافی می تواند حذف شود. از کادرهای بیشمار تبلیغات که اول به نمایش در می آید تا امکانات اضافی مثل تقویم، موزیک پلیر و غیره.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی