چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

  • ۰
  • ۰
 

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

سئوی سایت و رتبه گیری در نتایج گوگل، بخش عظیمی از فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می‌دهد. با توجه به بروزرسانی دائم الگوریتم موتورهای جستجوگر و البته افزایش آگاهی مخاطبان، استراتژی‌های راهبردی نیز مدام در حال تغییر بوده و بازاریابان دیجیتال حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که روش های قدیمی و بدون بروزرسانی، برای رقابت در این فضا، کارساز نیست. مهم ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که ” رقابت در نتایج گوگل کاملا به فضای رقابتی حوزه کلمات مربوطه بستگی داشته و اصول و تکنیک های رتبه گیری در یک حوزه، الزاما قابل تعمیم به دیگر حوزه ها نخواهد بود. با ما همراه باشید…

 

 

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

 

 

برای رتبه گیری در جستجوی کلمات “راهبرد اجرایی ثابت است”

مسلما برخی از اصول کلی سئو و چهارچوب فعالیت ثابت است اما راهبرد اجرایی برای رتبه گیری و رقابت نمی‌تواند ثابت باشد. برای مثال اگر قرار است شما در کلمه‌ی ” بازاریابی دیجیتال ” رتبه سایت خود را افزایش دهید از نوع خاصی استراتژی محتوا، بک لینک و سئوی داخلی و … استفاده می‌کنید، همین راهبرد را برای رتبه گرفتن سایت دیگر در کلمه ای مانند ” پزشک زیبایی” استفاده کنید، نتیجه ثابتی نخواهید گرفت.

 

توجه داشته باشید که 

 

  • الگوریتم جدید گوگل حساسیت بالایی به رضایت مخاطبان دارد. مخاطبان حوزه‌های مختلف، با شیوه‌های مختلف بازاریابی محتوا جذب سایت می‌شوند. بنابراین …
  • مولفه های موثر در سئوی سایت در همه جا ثابت نیستند. چراکه یک مولفه با توجه به ” شاخصه های دیگری” اعم از رقیبان، نوع مخاطبان و …. توسط گوگل در جستجوی “کلمه ای مشخص” ارزش گذاری می شود.

ا

برای تولید محتوا سئو دان، عملکرد بهتری از نویسنده دارد!

 

زمانی بود که به علت ” رقابت پایین و عدم حساسیت مخاطبان، الگوریتم قدیم موتورهای جستجوگر” هر گونه تولید محتوایی با کمی دانش سئو قابل رتبه گیری بود. درواقع تولید محتوا بیشتر به سمت ترجمه نه چندان دلنشین متون خارجی و البته اضافه کردن کلمات کلیدی و دیگر موارد انجام می‌شد و از طریق سئوی خارجی، نتایج قابل قبولی به دست می‌آمد.

اما در حال حاضر با وجود این حجم از رقابت و مخاطبان آگاه و حساس، تولید محتوا باید سمت سوی مخاطب پسند داشته باشد و بتواند از طریق اصول ” بازاریابی محتوا، به جذب و اعتماد سازی بپردازد. همچنین بخش گوگل پسند بودن محتوا نیز با حساسیت بالاتری باید انجام شود.


حجم محتوای مطلب هرچه بیشتر، بهتر !

 

این موضوع صحیح است که گوگل محتوای بیشتر در یک پست را مناسب تر می‌داند، اما نقش تعیین کننده‌ای مانند نرخ پرش، نباید دست کم گرفته شود. وقتی صحبت از استراتژی تولیدمحتوا می شود، اکثرا به این نتیجه می‌رسند که حجم محتوای برای یک پست هرچه قدر بیشتر باشد بهتر است. اما در مواقعی اینطور نیست!

مخاطبان با توجه به میزان حساسیت، آگاهی و شاخصه های مختلفی دسته بندی می‌شوند. در برخی حوزه‌ها و جستجوی کلمات، مخاطبان به دنبال مطالب کوتاه و مختصر هستند و پستی با تصاویر بیشتر است که آن ها در صفحه نگه می‌دارد. پس در مواقعی بهتر است از استراتژی تولید محتوا به گونه ای استفاده کنید که مخاطب را راضی نگه دارید تا گوگل!

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت – مسلما نظرهای مخالفی نیز وجود دارد که قابل بحث و گفتگو هستند. در این مطلب سعی شده به اختصار دیدگاه خطی بودن استراتژی سئو کنار گزاشته شود و افراد بیشتر به اصول بازاریابی، مخاطب شناسی و … توجه داشته باشند.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی