چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

  • ۰
  • ۰
آموزش اتصال ایمیل سازمانی به جیمیل در سایت ساز پرتال

متاسفانه طی چند روز گذشته، شاهد سوء استفاده برخی کاربران ایمیل سرور وب‌سایت‌ها بودیم. این سوء استفاده‌ها باعث بروز مشکلاتی از جمله کاهش اعتبار ارسال کننده‌ی ایمیل‌های سازمانی شده بود. از آنجایی که کیفیت خدمات در سایت ساز پرتال، همواره چشم‌انداز اصلی و رسالت کاری ما بوده است، پس از مشاهده‌ی گزارش‌ها، سریعاً دست به کار شده و شرایط را بهبود دادیم.

در طی حل این مشکل، متاسفانه مجبور شدیم یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سرویس‌های پرتال، یعنی سرویس انتقال ایمیل‌های دریافت شده به آدرس ایمیل شخصی کاربران را از سامانه پرتال حذف کنیم.

با این حال، اگر از این خدمات استفاده می‌کردید، هیچ جای نگرانی وجود نداد زیرا استفاده از این قابلیت هنوز ممکن است و تنها نحوه ارائه‌ی آن تقاوت دارد. می‌پرسید چگونه؟ خب، باید بگوییم که ما سرور ایمیل سایت ساز پرتال را بیشتر از قبل، ایمن کرده‌ایم و اکنون امکان اتصال ایمیل توسط پروتکل‌های امن فراهم شده است. اکنون کاربران می‌توانند به راحتی از تنظیمات حساب کاربری خود در Gmail، ایمیل سازمانی خود را تعریف کنند. این کار به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق سرویس Gmail، ایمیل‌های سازمانی خود را ارسال، دریافت و مدیریت کنند.

برای تنظیم ایمیل سازمانی بر روی حساب Gmail، کافیست به تنظیمات کاربری خود در Gmail رفته (که با آیکون چرخ دنده در ردیف بالای صفحه مشخص شده است) و بر روی Settings کلیک کنید. 

سپس با مراجعه به زبانه‌ی Accounts and Import، بر روی لینک Add a mail account در بخش Check mail from other accounts کلیک کنید.

 

حال باید آدرس ایمیل سازمانی خود مانند info@mydomain.com را وارد کرده و بر روی دکمه‌ی Next کلیک کنید.

سپس گزینه‌ی (Import emails from my other account (POP3 را انتخاب کرده و بر روی دکمه‌ی Next کلیک کنید.

حال در بخش Username، آدرس ایمیل سازمانی خود که در مرحله‌ی اول نوشتید را وارد کنید و رمزعبور آن را در فیلد Password بنویسید. همچنین، در بخش POP Server آدرس email.imcloud.org را بنویسید و شماره‌ی Port را 995 انتخاب کنید.

سپس، گزینه‌های Always use a secure connection (SSL) when retrieving mail و Label incoming messages را انتخاب کنید و بر روی دکمه‌ی Add Account کلیک کنید.

در مرحله‌ی بعد، گزینه‌ی Yes, I want to be able to send mail as را انتخاب کنید و بر روی دکمه‌ی Next کلیک کنید.

در بخش Name، نام ارسال کننده‌ی ایمیل را مشخص کنید و بر روی دکمه‌ی Next Step کلیک کنید. اکنون شماره‌ی پورت را 465 و گزینه‌ی SSL را انتخاب کنید. همچنین در بخش Username و Password همانطور که قبلا گفته شد، آدرس ایمیل سازمانی و رمزعبور آن را وارد کنید و بر روی دکمه‌ی Add Account کلیک کنید.

در پایان یک ایمیل، حاوی کد تایید به آدرس ایمیل سازمانی شما ارسال می‌شود که از شما می‌خواهد کد مورد نظر را در فیلد تعیین شده بنویسید و بر روی دکمه‌ی Verify کلیک کنید. البته راه دومی هم وجود دارد و این‌که بر روی لینک فعال‌سازی در ایمیل دریافت شده کلیک کنید.

اکنون شما در Gmail شخصی خود امکان مشاهده‌ی ایمیل‌های ارسال شده به ایمیل سازمانی خود و امکان ارسال ایمیل از آن را دارید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر رمزعبور ایمیل سازمانی خود را تغییر دهید، این مورد باید از طریق بخش تنظیمات Gmail ویرایش شده و رمزعبور جدید خود را به سرویس Gmail معرفی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی