چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

چگونه درگاه پرداخت الکترونیکی در سایت خود ایجاد کنیم

با رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز تراکنش های مالی در اینترنت زیاد می شود. از این رو هر وب سایتی که خدماتی را ارائه می کند نیازمند به درگاه پرداخت آنلاین است تا کاربران به راحتی بتوانند تراکنش های مالی خود را انجام دهند.

بسیاری از دوستانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند با این مشکل مواجه می شوند که آیا در ابتدای کار می توانیم درگاه پرداخت آنلاین برای سایتمون بگیریم یا نه؟ شاید این سوال خیلی از دوستان باشد. اکثر دوستانی که این طرز فکر را دارند فکر می کنند تا مجوز کار نداشته باشند نمی توانند از بانک درگاه پرداخت آنلاین برای سایت خود بگیرند.

کلمات کلیدی

درگاه پرداخت اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

راهنمای دریافت اینماد با نماد اعتماد الکترونیکی

کدهای اضافه یا اسکریپت

بهترین سایت های درگاه پرداخت

فروشگاه اینترنتی

عوامل موثر بر سئوی داخلی سایت

چگونه یک سایت را از نظر سئو آنالیز کنیم

ساخت موشن گرافیک

فاکتور‌های مهم تولید محتوا برای سئوی سایت

Call to action یا CTA چیست

تفکرات نه چندان صحیح درباره سئو سایت

عملکرد IGTV در اینستاگرام چگونه است

موشن گرافیک چیست

راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت

برترین انتخاب سرورهای اختصاصی برای وبمسترها و بازاریابان

چگونه سایت وردپرسی کاربرپسندی ایجاد کنیم

قابلیت پنهان در اینستاگرام که هر فردی باید بداند

غیر فعال کردن تصاویر در کروم

چگونه ابزارک شمارش معکوس را به وردپرس اضافه کنیم

سرور اختصاصی چیست

چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم

چگونه فایل های پی دی اف را در سایت وردپرسی آپلود کنیم

چطور به کمک WAMP

وردپرس را بر روی رایانه ویندوزی نصب کنیم

چگونه از سئوی صفحه نتایج جستجو

برای افزایش نرخ کلیک و آگاهی از برند استفاده کنیم

چگونه خطاهای WordPress Failed to Open Stream را در وردپرس برطرف کنیم؟

چگونه فرم های وردپرس را با پسورد محافظت کنیم

برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی چکار کنیم

  • ۰
  • ۰

به چه دلیل وب سایت من در گوگل نمایش داده نمی شود؟
شاید چند روز یا هفته از راه اندازی وب سایت شما گذشته باشد ولی هنوز وقتی در گوگل جستجو می کنید اثری از وب سایت شما دیده نمی شود . مشکل از کجاست؟

برای آگاهی از مشکل باید ابتدا بدانیم موتورهای جستجوگر چطور کار می کنند؟

موتورهای جستجو چگونه کار می کند ؟

موتورهای جستجو، دو عملکرد اصلی دارند : مرور سایتها و ذخیره ی آنها، یافتن پاسخ های مرتبط با جستجوی شما در صفحات از قبل ذخیره شده

مرور و خزیدن در میان میلیاردها صفحه ی وب برای ذخیره کردن   

شبکه جهانی را به عنوان شبکه ای از ایستگاه ها در یک سیستم بزرگ متروی شهری در نظر بگیرید.هر ایستگاه، یک صفحه ی منحصر به فرد است. موتورهای جستجو نیاز به راهی برای "خزش" در کل شهر و یافتن ایستگاه ها در طول مسیر دارند، بنابراین از بهترین مسیر موجود-لینک ها-استفاده می کنند.

از طریق لینک ها، ربات های خودکار موتورهای جستجو، که "خزنده" یا "عنکبوت " نامیده می شوند، می توانند به میلیارد ها صفحه که به هم لینک دارند، برسند. وقتی که موتور جستجو این صفحات را می یابد، آنها را از لحاظ متن به کار رفته و سایر محتویات بررسی می کند و نهایتا آن را بر اساس محتویات صفحه فهرست گذاری و ذخیره می کند. برای مثال در صورتیکه شما صفحه ای در مورد فروش خودرو و انواع مدل ها و قیمت های خودرو داشته باشید. گوگل علاوه بر ذخیره سازی آن در پایگاه خود یادداشت می کند که این صفحه مرتبط است با خودرو تا در هنگام جستجوی یک کاربر در مورد خودرو بتواند فورا نتایج مورد نظر را نمایش دهد. 

اما مشکل اینجاست که به خاطر میلیاردها صفحه ی موجود در وب گوگل هرچقدر هم قوی باشد همواره از ذخیره کردن تمامی صفحات موجود در اینترنت عقب می ماند. در نتیجه معمولا انتظار می رود از زمان راه انداری یک وب سایت چیزی بین 1 تا 3 ماه زمان طول بکشد تا نوبت به وب سایت جدید ایجاد شده برسد.همچنین پس از بررسی اولیه ی گوگل، برای شما نوبتی برای بازدید دوباره از سایت برای یافتن صفحات جدید احتمالی در یک یا چند ماه آینده توسط گوگل در نظر گرفته می شود.

آیا راهی برای جلو انداختن نوبت سایت من برای بازدید گوگل هست؟

نوبت دهی گوگل برای بازدید مجدد بر اساس دو فاکتور است. اول میزان اهمیت و قدمت سایت که با فاکتوری به نام پیچ رنک مشخص می شود. و دوم لینک هایی که به سایت شما داده شده  است .

در سپهر به خاطر ساختار ساب دامنه ای وب سایت ها، وب سایت شما خیلی سریع تر از زمانی که یک وب سایت معمولی با دامنه ی تازه ایجاد کنید توسط گوگل بررسی می شود . در واقع شما از قدمت و اهمیت سپهر برای وب سایت خود استفاده می کنید.

همچنین همانطور که گفته شد ابزار اصلی برای رسیدن به سایت شما لینک هایی است که به سایت شما داده می شود.در نتیجه می توانید با گرفتن لینک از سایت های دیگر این زمان را کاهش دهید .

PageRank چیست؟ یا چطور موتورهای جستجو، اهمیت یک سایت را مشخص می کنند؟
 در حال حاضر، اهمیت موتورهای جستجوی بزرگ، به طور معمول از طریق معروفیتشان، تفسیر می شود - هر چه یک سایت، صفحه یا مستند، شناخته شده تر باشد، اطلاعات درون آن، با ارزش تر خواهد بود. این فرض، به نسبت در عمل به خوبی ثابت شده است، چون موتورهای جستجو افزایش رضایت کاربر را با استفاده از مشخصه هایی که معروفیت را تفسیر می کنند، افزایش می دهند.
 
شناخته شده بودن و ارتباط، به طور دستی شناخته نمی شوند. بلکه به وسیله ی فرومول های ریاضی محاسبه می شوند.
عوامل مهم در این زمینه :

  • 1-میزان قدمت دامنه ی وب سایت
  • 2-تعداد لینک هایی که وب سایت از سایر وب سایت ها دریافت کرده است
  • 3-میزان بازدید وب سایت
  • 4-رعایت اصول گوگل در نرم افزار تولید محتوای وبسایت
  • 5-دوره های بروز شدن وب سایت

می باشد .گوگل با بررسی این عوامل و هزاران متغیر دیگر اهمیت یک وب سایت را مشخص کرده و آنرا به عنوانpagerank  آن سایت نمایش می دهد این عدد از 0 تا 10 متغیر است و هرچقدر عدد بزرگتری باشد اهمیت سایت بیشتر خواهد بود .

دستیابی به پیج رنک های بالا چنانچه در عکس مشاهده می کنید در هر مرحله سخت تر می شود .

رایانش ابری سپهر با استفاده از سرویس متفاوت بر اساس قوانین گوگل، موجب سبقت سریع و توسعه کسب و کار شما خواهد شد و سایت شما را در کوتاهترین زمان به گوگل معرفی خواهد نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی